Activiteitenweken
Twee keer per schooljaar organiseert onze school een activiteitenweek. De eerste week valt in oktober, de tweede week valt in maart. Alle lessen vervallen tijdens die weken en daarvoor in de plaats komen allerlei leuke en leerzame activiteiten. Zodra de roosters voor deze weken bekend zijn, kun je hier een link naar het rooster vinden.

In de eerste week werk je onder andere aan je profielwerkstuk, heb je een excursie voor het vak tekenen en ga je naar het Rijksmuseum. In de tweede week bereid je je voor op je examen door middel van examentraining, er staat ook een reisje naar Parijs gepland.

Galabal
Aan het einde van het schooljaar is er een galabal voor alle eindexamenkandidaten.

Jaarboek
Het jaarboek is een leuk en uniek aandenken aan je schooltijd op het Huygens lyceum. Je kunt zelf een stukje schrijven over je meest bijzondere uitstapjes, je gekste lessen of je favoriete docenten. Het levert je een tastbare herinnering in boekvorm op.