vertrouwensleerlingen

Wat?
Op onze school hebben we vertrouwensleerlingen. Dit zijn leerlingen met wie jij contact kunt opnemen als jij in vertrouwen ergens over wil praten. Zij hebben een training gevolgd, daar leerden ze hoe ze een goed gesprek moeten voeren en hoe ze zich kunnen inleven in de problemen van leeftijdsgenoten, maar ze leerden ook omgaan met bijvoorbeeld emoties en agressie. Dus blijf niet zitten met je problemen, maar praat erover!

Wie?
Een overzicht van de huidige vertrouwensleerlingen hangt in de hal van de school.

De contactpersonen (docenten) zijn: De contactpersonen (docenten) zijn: meneer Verhoeven (KVH), mevrouw Bovers (BOV) en meneer van der Linden (LDN).

Hoe?
Op maandag en donderdag in de grote pauze zijn de vertrouwensleerlingen te herkennen aan hun zwarte truien met daarop ‘vertrouwensleerling’. Spreek ze gerust eens aan! Je kunt ook een mail sturen: vertrouwensleerlingen.hl@huygenslyceum.nl