20 Feb. 2024

In memoriam

Onze leerling, onze klasgenoot, onze vriend.
Een talentvolle, hartelijke en gedreven jongen, wat zullen we hem missen.

Niemand zag dit aankomen. Nog een heel leven voor zich. Vorig jaar is hij met de school mee naar Griekenland geweest, een onvergetelijke ervaring. Dit jaar zat hij in de zesde klas, klaar om zijn vwo diploma te gaan halen. Hij hield van het voetballen bij UNA, samen met vele klasgenoten. Zijn examenreis met zijn vrienden was al geboekt. En dan ineens dit besluit. We zullen het moeten respecteren, zelfs accepteren. Maar het blijft niet te begrijpen. Zoveel onbeantwoorde vragen waar hij ons mee achterlaat. Maar ook zoveel dierbare herinneringen. Laten we die met elkaar blijven delen en koesteren. Want daarin leeft hij voort, in onze gedachten en in onze harten.

Wij leven mee met zijn gezin, familie en naasten, die dit groot verlies een plek moeten proberen te geven. Hier zijn geen woorden voor. We kunnen alleen maar proberen er voor elkaar te zijn.

• KH 1.jpg
  • KH@.jpg